На допомогу вихователю

Консультація «Метод проєктів як важливий освітній інструмент»

 

Метод проєктів можна представити як спосіб організації педагогічного процесу, заснований на взаємодії педагога і вихованця, спосіб взаємодії з навколишнім середовищем, поетапна практична діяльність по досягненню поставленої мети.

«Впроваджуємо Базовий компонент через проєктну діяльність»

 

 

 

Скажи мені - і я забуду,

покажи мені - і я запам'ятаю,

Краєзнавча робота – джерело національної ідентичності маленького громадянина.

 

Краєзнавча робота – джерело національної ідентичності маленького громадянина.

У час, коли національно – культурне відродження нашого народу в незалежній Українській державі стало реальністю, все більше зростає інтерес до краєзнавства. Цілком очевидно, що без краєзнавства – без знання рідного краю неможна говорити про національну гідність, самовідданість, національний менталітет.

Консультації для вихователів "Методика проведення краєзнавчої роботи в ЗДО"

 

 

Людині ніяк не можна жити без Вітчизни,

як не можна жити без серця".

ЩОБ ЛІТО ПРОЙШЛО З КОРИСТЮ!

 

Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період

 

         НОРМАТИВНО-­ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

Методи і прийоми активізації пізнавальної активності під час безпосередньої освітньої діяльності

 

 

Дошкільна освіта покликана забезпечити саморозвиток і самореалізацію дитини, сприяти розвитку пізнавальної активності та ініціативи дошкільника. Науковий пошук ефективних засобів розвитку пізнавальної активності дошкільників - представляє актуальну проблему, що вимагає теоретичного і практичного вирішення.

План реалізації екологічного проекту «У світі дерев»

 

Формування природодоцільної поведінки старших дошкільників у межах екологічного проекту

 

Праця дітей дошкільного віку

 

Феномен праці діти відкривають для себе, спостерігаючи за тим, як працюють дорослі. Це породжує у них бажання наслідувати старших, брати участь у їхній діяльності.

Сторінки