Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 25 – 29 березня 2013 року «Предметний світ навколо нас»

 

Понеділок                             Тема дня     «Що ми знаємо про одяг і взуття»

Вівторок                               Тема дня      «Матусині помічники на кухні»

Середа                                  Тема дня     «Затишок в оселі створюють меблі»

Четвер                                  Тема дня      «Побутова техніка – наші помічники»

П’ятниця                              Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

Учити вихованців цінувати речі, виготовлені руками інших, розуміти, що вони — плід людської праці, а малята — її споживачі. Цінувати затишок оселі,  дбайливо ставитися до обстановки інтер’єру помешкання, викликати осудливе ставлення до неохайності, недбалості стосовно предметів вжитку.

Збагачувати знання малюків про предметний світ, зокрема про предмети вжитку, матеріали, які використовуються для їх виробництва, призначення. Формувати  вміння групувати задані предмети за певною ознакою.

Вправляти  в умінні складати і розв’язувати арифметичні задачі, покращувати навички логічного мислення.

Покращувати навички описового мовлення, учити вживати іменники з прийменниками, закріпити в словнику назви предметів ужитку, учити малят словесно передавати свої враження про них, оперувати словами-назвами матеріалів та їх якостей, використовувати різні типи речень та граматичні категорії. Удосконалювати пояснювальне мовлення та фонематичний слух.

Підтримувати цікавість до завдань естетичного характеру, навчати дітей помічати в рукотворних виробах самобутнє, оригінальне, намагатися власноруч виготовити красивий виріб.

Учити малюків творчо мислити, реалізовувати власну вигадку у виконанні різноманітних  виробів.