Звернення громадян

 

Закон України "Про звернення громадян" 

Закон України "Про доступ до публічної інформації"

Постанова Кабінету Міністрів від 21.10.2015 року № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

Положення про порядок доступу до публічної інформації у КЗ ЦРД "Гармонія"

 

 

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян

директором КЗ ЦРД «Гармонія»

Левицькою Любов Анатоліївною

 

вівторок       з 16.00 по 17.30

четвер         з 16.00 по 17.30

 

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

 

Про ведення роботи  зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 9 місяців  2018 року

за 9 місяців  2017 року

1

Письмові

1

2

2

На особистому прийомі

17

18

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

18

20

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 9 місяців  2018 року

за 9 місяців  2017 року

1

Питання влаштування  дитини

6

7

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

1

2

3

Питання працевлаштування.

10

9

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

-

1

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

1

 

Загальна кількість звернень

18

20

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 9 місяців  2017 року

за 9 місяців  2018 року

1

Педагогічна рада

(протокол № 4 від 25.05.2017 року)

Загальні збори трудового колективу

(протокол № 3 від 22.05.2018 року)

 

 

 

 

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

 

 

Про стан роботи зі звернення громадян у комунальному закладі «Центр розвитку

дитини «Гармонія» за 2017 рік

 

   Робота зі зверненнями громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» (далі КЗ ЦРД «Гармонія») управління освіти  Южноукраїнської міської ради здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління  освіти та наказами по закладу.

           Відповідно до наказу  по ЦРД «Гармонія» від 06.01.2017 року №04 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем на 2017 рік» та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян  у КЗ ЦРД «Гармонія» постійно здійснюється  керівником або у разі відсутності керівника його заступником  згідно зі встановленим графіком   щовівторка та щочетверга  з 1600 до 1730.

           Стан роботи зі звернення громадян  у закладі заслуховується двічі на рік на  адміністративних  нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються   та надаються до управління освіти  щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

                За тематикою звернення за звітний період  2017 та у порівнянні з  2016  роком  можна розподілити наступним чином

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Письмові

2

5

2

На особистому прийомі

20

26

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

22

31

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Питання влаштування  дитини

9

13

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

3

3

3

Питання працевлаштування.

8

10

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

1

1

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

4

 

Загальна кількість звернень

22

31

 

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 15.12.2016 року)

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 19.12.2017 року)

         

 

 

 

 

 

 

 І Н ФО Р М А Ц І Я

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Письмові

2

5

2

На особистому прийомі

20

26

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

22

31

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Питання влаштування  дитини

9

13

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

3

3

3

Питання працевлаштування.

8

10

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

1

1

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

4

 

Загальна кількість звернень

22

31

 

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 2016 рік

за 2017 рік

1

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 15.12.2016 року)

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 19.12.2017 року)

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 9 місяців  2017 року

за 9 місяців  2016 року

1

Письмові

2

2

2

На особистому прийомі

18

14

3

Колективні

-

1

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

14

17

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за І півріччя  2017 року

за 9 місяців  2016 року

1

Питання влаштування  дитини

7

6

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

2

2

3

Питання працевлаштування.

9

6

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

1

2

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

1

 

Загальна кількість звернень

20

17

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 9 місяців  2017 року

за 9 місяців  2016 року

1

Педагогічна рада

(протокол № 4 від 25.05.2017 року)

Педагогічна рада

(протокол № 4 від 23.05.2016 року)

 

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за І квартал  2016 року

за І квартал  2017 року

1

Письмові

-

-

2

На особистому прийомі

5

7

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

5

7

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за І квартал  2016 року

за І квартал  2017 року

1

Питання влаштування  дитини

3

4

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

1

-

3

Питання працевлаштування.

1

3

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

-

-

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

-

-

 

Загальна кількість звернень

5

7

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за І квартал 2016 року

за І квартал 2017 року

1

-

-

 

 

 

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

 

Про стан роботи зі звернення громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» за 2016 рік

 

Робота зі зверненнями громадян у Центрі розвитку дитини «Гармонія» (далі ЦРД «Гармонія») управління освіти  Южноукраїнської міської ради   здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління  освіти та наказами по закладу.

Відповідно до наказу  по ЦРД «Гармонія» від 05.01.2016 року №4 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем на 2016 рік» та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян  у ЦРД «Гармонія» постійно здійснюється  керівником або у разі відсутності керівника його заступником  згідно зі встановленим графіком   щовівторка та щочетверга  з 1600 до 1730.

Стан роботи зі звернення громадян  у закладі заслуховується двічі на рік на адміністративних  нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються   та надаються до управління освіти  щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

За 12 місяців 2016 року в  ЦРД «Гармонія» було розглянуто 22 звернення керівником  на особистому прийомі.  З них  8 питань щодо працевлаштування, 9 питання щодо влаштування дитини до дошкільного закладу. Три особи звернулися за роз’ясненнями щодо фізичного розвитку дітей та періоду адаптації дитини до умов у дошкільному закладі.   За підсумками розгляду питання вирішилися позитивно,  у  деяких випадках  надано  роз’яснення та консультації.  

    За тематикою звернення за звітний період  2016 та у порівнянні з  2015  роком  можна розподілити наступним чином:

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 2016 рік

за 2015 рік

1

Питання влаштування  дитини

9

3

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

3

3

3

Питання працевлаштування.

8

18

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

1

1

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

4

 

Загальна кількість звернень

22

29

 

Щодо категорій осіб, які звертаються  до КЗ ЦРД «Гармонія»  можна відзначити,  що у  2016 році  63,6 % від загальної кількості тих, хто звернулися, – це батьки   вихованців,  решту      36,4 %  становлять безробітні  громадяни.

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

 

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 9 місяців  2016 року

за 9 місяців  2015 року

1

Письмові

2

3

2

На особистому прийомі

14

22

3

Колективні

1

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

17

25

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 9 місяців  2016 року

за 9 місяців  2015 року

1

Питання влаштування  дитини

6

3

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

2

2

3

Питання працевлаштування.

6

16

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

2

-

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

4

 

Загальна кількість звернень

17

25

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 9 місяців  2016 року

за 9 місяців  2015 року

1

-

-

         

 

 

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

 

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за І півріччя  2015 року

за І півріччя  2016 року

1

Письмові

1

1

2

На особистому прийомі

18

9

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

19

10

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за І півріччя  2015 року

за І півріччя  2016 року

1

Питання влаштування  дитини

3

5

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

2

1

3

Питання працевлаштування.

13

3

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

-

1

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

1

-

 

Загальна кількість звернень

19

10

 

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

За І півріччя 2015 року

за І півріччя 2016 року

1

Педагогічна рада

(протокол № 4 від 21.05.2015 року)

Педагогічна рада

(протокол № 4 від 23.05.2016 року)

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

 

Про ведення роботи зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за І квартал  2015 року

за І квартал  2016 року

1

Письмові

-

-

2

На особистому прийомі

12

5

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

12

5

 

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за І квартал  2015 року

за І квартал  2016 року

1

Питання влаштування  дитини

-

3

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

1

1

3

Питання працевлаштування.

11

1

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

-

-

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

-

-

 

Загальна кількість звернень

12

5

 

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за І квартал 2015 року

за І квартал 2016 року

1

-

-

 

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

 

Про стан роботи зі звернення громадян

у комунальному закладі «Центр розвитку

дитини «Гармонія» за 2015 рік

 

     На підставі  Закону України «Про звернення громадян» громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зверненнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статусної діяльності, заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

     Цей Закон надає громадянам певні права (ст. 18), покладає на органи державної влади, установи, підприємства, організації, посадових осіб відповідні обов’язки (статті 19,29), передбачає заходи юридичної відповідальності, які можуть бути застосовані до суб’єктів, на яких покладено розгляд звернень громадян, у разі порушення ними законодавства про звернення (статті 24.25). Ці права, обов’язки та заходи юридичної відповідальності є елементами механізму, що створює правові гарантії права на звернення.

     Робота зі зверненнями громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» (далі КЗ ЦРД «Гармонія») управління освіти  Южноукраїнської міської ради   здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348, а також згідно з рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління  освіти та наказами по закладу.

     Відповідно до наказу по КЗ ЦРД «Гармонія» від 05.01.2016 року №4 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем на 2016рік» та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян  у КЗ ЦРД «Гармонія» постійно здійснюється  керівником, у разі відсутності керівника його заступником  згідно зі встановленим графіком   щовівторка та щочетверга  з 16.00 до 17.30.

    Стан роботи зі звернення громадян  у закладі заслуховується двічі на рік на  адміністративних  нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються   та надаються до управління освіти  щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

      За 12 місяців 2015 року в  КЗ ЦРД «Гармонія» було розглянуто  24 усних звернення  керівником  на особистому прийомі.  З них  18 питань щодо працевлаштування,  6 питань щодо влаштування дитини до дошкільного закладу.  За підсумками розгляду   всі питання вирішилися позитивно. 

     На відміну від  минулого календарного  року, у 2015 році надійшли звернення від батьків щодо вирішення конфліктних ситуацій між батьками у групі на предмет розподілу благодійних грошових коштів та їх повернення тим батькам, хто вирішив перевести дитину до іншого дитячого садка. Кількість письмових звернень склала 4 справи. Двічі надавалися відповіді-роз’яснення  на звернення до начальника управління освіти Южноукраїнської міської ради. Щодо питання розв’язання конфліктної ситуації було оформлено документацію та надано відповідь у встановлені чинним законодавством терміни.

     За тематикою звернення за звітний період  2015 та у порівнянні з  2014  роком  можна розподілити  таким чином:

 

№ з\п

Питання, які порушувалися у зверненнях громадян

За 2014 рік

 За 2015 рік

1.

Влаштування дитини до дошкільного закладу

12

3

2.

Фізичний розвиток та хід адаптації дитини до умов дошкільного закладу

8

3

3.

Працевлаштування

19

18

4.

Інші питання

-

4

 

Всього:

 40

28

 

Щодо категорій осіб, які зверталися   до КЗ ЦРД «Гармонія»  можна відзначити,  що у  2015 році   36 % від загальної кількості тих, хто звернулися, – це батьки  вихованців,   решту  -   64 %  становлять безробітні  громадяни.

 

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

 

Про стан роботи зі звернення громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» за 2014 рік

 

     Згідно з Законом України «Про звернення громадян» громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зверненнями, скаргами та пропозиціями, зо стосуються їх статусної діяльності, заявами або клопотаннями щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

     Цей Закон надає громадянам певні права (ст. 18), покладає на органи державної влади, установи, підприємства, організації, посадових осіб відповідні обов’язки (статті 19,29), передбачає заходи юридичної відповідальності, які можуть бути застосовані до суб’єктів, на яких покладено розгляд звернень громадян, у разі порушення ними законодавства про звернення (статті 24.25). Ці права, обов’язки та заходи юридичної відповідальності є елементами механізму, що створює правові гарантії права на звернення.

     Робота зі зверненнями громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» (далі КЗ ЦРД «Гармонія») управління освіти  Южноукраїнської міської ради   здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління  освіти та наказами по закладу.

     Відповідно до наказу  по ЦРД «Гармонія» від 08.01.2014 року №4 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем на 2014рік» та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян  у ЦРД «Гармонія» постійно здійснюється  керівником, у разі відсутності керівника його заступником згідно зі встановленим графіком   щовівторка та щочетверга  з 1600 до 1730.

     Стан роботи зі звернення громадян  у закладі заслуховується двічі на рік на адміністративних  нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються   та надаються до управління освіти  щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

     За 12 місяців 2014 року в  ЦРД «Гармонія» було розглянуто  40 звернень керівником  на особистому прийомі.  З них  19 питань щодо працевлаштування,  12 питань щодо влаштування дитини до дошкільного закладу. Вісім осіб звернулися за роз’ясненнями щодо фізичного розвитку дітей та періоду адаптації дитини до умов у дошкільному закладі.   За підсумками розгляду   22 питання вирішилися позитивно,  у  17 випадках  надано  роз’яснення та консультації.  Щодо питання розв’язання конфліктної ситуації було оформлено документацію та надано відповідь у встановлені чинним законодавством терміни.

     За тематикою звернення за звітний період  2014 та у порівнянні з 2013  роком  можна розподілити наступним чином:

 

 

№ з\п

Питання, які порушувалися у зверненнях громадян

За 2014 рік

За 2013 рік

1.

Влаштування дитини до дошкільного закладу

12

23

2.

Фізичний розвиток та хід адаптації дитини до умов дошкільного закладу

8

8

3.

Працевлаштування

19

9

4.

Інші питання

-

2

 

Всього:

40

42

 

    Щодо категорій осіб, які звертаються  до ЦРД «Гармонія»  можна відзначити,  що у  2013 році  76 % від загальної кількості тих, хто звернулися, – це батьки  вихованців,  3 % -    пенсіонери,     решту  -  21 %  становлять безробітні  громадяни.

 

 

 

АНАЛІТИЧНА  ДОВІДКА

 

Про стан роботи зі звернення громадян у комунальному закладі «Центр розвитку дитини «Гармонія» за 2013 рік

 

     Робота зі зверненнями громадян у Центрі розвитку дитини «Гармонія» (далі ЦРД «Гармонія») управління освіти  Южноукраїнської міської ради здійснюється відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,  згідно з  інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,  затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. №348, а також згідно з рішеннями виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради, наказами управління  освіти та наказами по закладу.

     Відповідно до наказу  по ЦРД «Гармонія» від 02.01.2013 року №7 «Про  затвердження графіка особистого прийому громадян завідувачем на 2013 рік» та відповідно до посадових обов’язків, особистий прийом громадян  у ЦРД «Гармонія» постійно здійснюється  керівником або у разі відсутності керівника його заступником  згідно зі встановленим графіком   щовівторка та щочетверга  з 1600 до 1730.

     Стан роботи зі звернення громадян  у закладі заслуховується двічі на рік на адміністративних  нарадах, на планових виробничих нарадах, відповідальною особою готуються   та надаються до управління освіти  щоквартальні  та  річні  звіти про  роботу  зі  зверненнями  громадян.

За 12 місяців 2013 року в  ЦРД «Гармонія» було розглянуто   42 звернення керівником  на особистому прийомі.  З них  9 питань щодо працевлаштування, 23 питання щодо влаштування дитини до дошкільного закладу. Вісім осіб звернулися за роз’ясненнями щодо фізичного розвитку дітей та періоду адаптації дитини до умов у дошкільному закладі.   За підсумками розгляду   23 питання вирішилися позитивно,  у  19 випадках  надано  роз’яснення та консультації.   

     За тематикою звернення за звітний період  2013 та у порівнянні з  2012  роком  можна розподілити наступним чином:

 

№ з\п

Питання, які порушувалися у зверненнях громадян

За 2013 рік

За 2012 рік

1.

Влаштування дитини до дошкільного закладу

23

37

2.

Фізичний розвиток та хід адаптації дитини до умов дошкільного закладу

8

6

3.

Працевлаштування

9

7

4.

Інші питання

2

-

 

Всього:

42

50

 

Щодо категорій осіб, які звертаються  до ЦРД «Гармонія»  можна відзначити,  що у  2013 році   78,5 % від загальної кількості тих, хто звернулися, – це батьки вихованців, 1,2 % - це пенсіонери,   решту  20,3 %  становлять безробітні  громадяни.