Звернення громадян
Закон України "Про звернення громадян"
Закон України "Про доступ до публічної інформації"
Положення про порядок доступу до публічної інформації у КЗ ЦРД "Гармонія"
Методичні рекомендації щодо оформлення звернення в питаннях та відповідях
Експрес приймальня управління освіти
Наказ по закладу "Про звернення громадян у 2021 році" /sites/default/files/media-youtube/nakaz_no_07-_ag_pro_robotu_zi_zvernennya_gromadyan_u_2021_r.docx
Зразок звернення у письмовій формі /sites/default/files/pictures/zrazok_zvernennya.docx
ГРАФІК
особистого прийому громадян
директором КЗ ЦРД «Гармонія»
Левицькою Любов Анатоліївною
в телефонному режимі (05136) 5-81-38
вівторок з 16.00 по 17.30
четвер з 16.00 по 17.30
І Н ФО Р М А Ц І Я
щодо ведення роботи зі звернення громадян
№ з/п |
Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них: |
за 2019 рік |
за 2020р |
|
1 |
Письмові |
- |
1 |
|
2 |
На особистому прийомі |
21 |
25 |
|
3 |
Колективні |
- |
- |
|
4 |
Повторні |
- |
- |
|
|
Загальна кількість звернень |
21 |
26 |
|
|
||||
№ з/п |
Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян |
за 2019 рік |
за 2020р |
|
1 |
Питання влаштування дитини |
9 |
10 |
|
2 |
Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу |
5 |
2 |
|
3 |
Питання працевлаштування. |
7 |
13 |
|
4 |
Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД. |
- |
- |
|
5 |
Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД. |
- |
- |
|
6 |
Інші питання |
- |
1 |
|
|
Загальна кількість звернень |
21 |
26 |
|
|
||||
№ з/п |
Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо |
|||
за 2019 рік |
за 2020 рік |
|||
1 |
Виробнича нарада (протокол № 2 від 17.12.2019 року) |
Виробнича нарада (протокол № 2 від 15.12.2020 року) |