Звернення громадян

 

Закон України "Про звернення громадян" 

Закон України "Про доступ до публічної інформації"

Постанова Кабінету Міністрів від 21.10.2015 року № 835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

Положення про порядок доступу до публічної інформації у КЗ ЦРД "Гармонія"

Методичні рекомендації щодо оформлення звернення в питаннях та відповідях

Щотижневий графік прийому громадян адміністрацією управління освіти Южноукраїнської міської ради ім. Бориса Грінченка на 2021 рік

Графік проведення телефонних гарячих ліній управлінням освіти Южнукраїнської міської ради ім. Бориса Грінченка на 2021 рік

Експрес приймальня управління освіти 

 

Наказ по закладу "Про звернення громадян у 2021 році" /sites/default/files/media-youtube/nakaz_no_07-_ag_pro_robotu_zi_zvernennya_gromadyan_u_2021_r.docx

Зразок звернення у письмовій формі /sites/default/files/pictures/zrazok_zvernennya.docx

 

 

 

 

ГРАФІК

особистого прийому громадян

директором КЗ ЦРД «Гармонія»

Левицькою Любов Анатоліївною

 

в телефонному режимі (05136) 5-81-38

 

вівторок       з 16.00 по 17.30

четвер         з 16.00 по 17.30

 

 

 

І Н ФО Р М А Ц І Я

щодо ведення роботи  зі звернення громадян

 

№ з/п

Кількість звернень громадян, що надійшли в освітній заклад, з них:

за 2019 рік

за 2020р

1

Письмові

-

1

2

На особистому прийомі

21

25

3

Колективні

-

-

4

Повторні

-

-

 

Загальна кількість звернень

21

26

 

№ з/п

Питання, які порушуються у зверненнях громадян відповідно до переліку індексів питань звернень громадян

за 2019 рік

за 2020р

1

Питання влаштування  дитини

9

10

2

Питання фізичного розвитку та адаптації дітей до умов закладу

5

2

3

Питання працевлаштування.

7

13

4

Питання розв’язання конфліктних ситуацій у ЦРД.

-

-

5

Питання організації навчально-виховного процесу у ЦРД.

-

-

6

Інші питання

-

1

 

Загальна кількість звернень

21

26

 

№ з/п

Вказати: проводився (не проводився) аналіз стану роботи за зверненнями громадян під час нарад, зборів колективу тощо

за 2019 рік

за 2020 рік

1

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 17.12.2019 року)

Виробнича нарада

(протокол № 2 від 15.12.2020 року)