"Золотий фонд"

 

    Гречух Лариса Семенівна

 Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут ім. Бєлінського. Стаж роботи – 24 роки. Спеціаліст вищої категорії.

 Головна ідея досвіду: «Мовленнєвий розвиток дошкільника – складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Я створюю оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника.»

 

 

 

 

 

Ковальчук  Наталя Володимирівна

Освіта повна вища. Закінчила Південно-Український державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського.  Стаж роботи – 29 років. Спеціаліст вищої категорії.

Головна ідея досвіду: «Все починається з дитинства. Його часто називають «золотою» щасливою порою в житті людини. Широко розкривши очі, дитина дивиться в навколишній світ, – вона хоче пізнати його, відчути, зробити своїм. У кожній дитині цілий світ, кожна дитина – творча особистість. Постійно відкриваю в дітях нове, вірю в талант і творчі сили кожного вихованця.»

 

 

 

Сухар Ірина Вікторівна

 Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 27 років. Має звання "Вихователь-методист"

 Головна ідея досвіду: «Кожна дитина має вирости не лише здоровою, а й обов′язково ініціативною, мислячою, здібною людиною, здатною творчо підходити до будь-якої справи. Саме творчість допомагає звільнитись від шаблонних дій, розмірковувати, приймати рішення. Творчість, як вітаміни: небагато треба, але, якщо їх бракує, то хвороби і зміни в розвитку неминучі. У  своїй педагогічній діяльності ставлю за мету виховати наполегливих, відповідальних, креативно мислячих дітей.»

 

 

 

 

 

Тарасова  Любов Миколаївна

Освіта повна вища. Ізмаїльський державний педагогічний інститут. Стаж роботи – 34 роки.  Спеціаліст вищої категорії.

Головна ідея досвіду: «Роль мови і мовлення у становленні особистості надзвичайно велика. Це унікальний скарб, який забезпечує спілкування, взаєморозуміння та взаємодію з іншими людьми. Намагаюся виховувати таку особистість, яка вміє вільно і творчо використовувати мову у різних життєвих ситуаціях.»

 

 

 

 

Спека Олена Вікторівна

Освіта повна вища. Закінчила  Миколаївський національний педагогічний університет  ім. В. О. Сухомлинського. Стаж роботи – 23. роки. Спеціаліст вищої категорії. Має звання "Вихователь-методист"

Головна ідея досвіду: «Дитина – мандрівник, що вирушає в далекі, невідомі краї, мандрівник, який ніколи не повертається назад. І про це знаємо лише ми, дорослі. Скільки серед малюків обдарованих, наділених від природи особливими здібностями! Вважаю, що той, хто виховує дитину, повинен виявляти ці здібності, підтримувати їх та розвивати; створити належні умови для гармонійного розвитку кожної дитини.»

 

 

 

 

Мокану Наталя Вікторівна

Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 27 років.  Має звання "Вихователь-методист"

Головна ідея досвіду: «Природа дитини потребує тісної співпраці з дорослим у різних спецфічно дитячих видах діяльності, провідне місце серед яких посідає творча гра. Для свого розвитку малюк потребує партнерських рівноправних стосунків. Ним керує природне прагнення до дорослішання. Вважаю, що місія дорослого – задовольнити це прагнення, дати дитині відчути підтримку її бажань, повагу до власного «Я». Дорослий при цьому має бути мудрим наставником. »

 

 

 

 

Короленко Тетяна Леонідівна

Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний університет ім. Сухомлинського. Стаж роботи – 23 роки. Спеціаліст першої категорії.

Головна ідея досвіду: «Краплинка роси на віночку польової квіточки, біле мереживо квітучих садів, мерехтіння зірок на нічному небі, тріпотіння жайворонка над полем…Усе це – ні з чим незрівнянний, безмежний світ природи рідного краю, який цікавить нас з раннього дитинства, народжуючи при цьому тисячі «чому?» та «як?».  Своїм професійним завданням вважаю:  допомогти маленькому досліднику розібратися у розмаїтті об′єктів та явищ  природи, викликати інтерес до них, навчити спостерігати, оберігати, відкривати й відчувати красу довкілля.»

 

 

Андреєва Світлана Ульянівна

Освіта базова вища. Закінчила Артемівське педагогічне училище. Стаж роботи – 17 років. Має звання "Вихователь-методист"

Головна ідея досвіду: «Не варто забувати, що головним для всебічного, повноцінного й творчого  розвитку є любов, спілкування та взаєморозуміння. І взагалі, краще сприяти розвитку дитини, просто надаючи їй можливість пізнавати світ через особистий досвід – власні досягнення та помилки. Потрібно створити всі умови для всебічного розвитку дитини: отримання знань про навколишній світ, збагачення словникового запасу, розвиток логічного та асоціативного мислення і, звичайно,навчання читати. Створити умови і дати можливість!».

 

 

 

Свята Людмила Дмитрівна

Освіта повна вища. Закінчила Уманський державний педагогічний університет ім. П. Тичини. Стаж роботи – 32 роки. Спеціаліст вищої категорії.

Головна ідея досвіду: «Рідна мова є невичерпним джерелом морального і патріотичного виховання дітей, вона виховує почуття любові до землі, на якій народився і виріс, до культурної спадщини свого народу. Тому і намагаюся прищеплювати своїм вихованцям з раннього дитинства любов до рідної мови, щоб рідне слово жило, трепетало, грало всіма барвами і відтінками дитячої душі, говорило їй про віковічні багатства народу, про красу рідної землі. »

 

 

 

 

Вовчанчіна Ірина Петрівна

Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний університет ім. Сухомлинського. Стаж роботи – 24 роки. Спеціаліст вищої категорії. Має звання «Вихователь-методист».

Головна ідея досвіду: «Від того, що увійде в період дитинства  в розум і серце дитини з навколишнього життя, залежить  якою людиною вона стане в майбутньому. У своїй педагогічній діяльності надзвичайно велику увагу приділяю роботі з казкою, за допомогою якої дуже легко знайти шлях до маленької душі. Казка – це найцікавіший засіб досягнення педагогічної мети.»

 

 

 

 

 

Бахтіна Інна Георгіївна

Освіта повна вища. Закінчила Південно-Український державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського.  Стаж роботи – 26  років.  Спеціаліст вищої категорії.

Головна ідея досвіду: «Ознайомлення з різномаїттям світу природи, розширення уявлень про його представників – одне із завдань пізнавального розвитку дітей. Вони легко інтегруюються із завданнями мовленнєвого, креативного та художньо-естетичного розвитку. В своїй роботі велике значення надаю вихованню дбайливого ставлення до живих істот, любові до рідного краю;  формую екологічну свідомість, адекватну самооцінку, позитивне світосприйняття.»

 

 

 

 

 

Кулик Олена Іванівна

Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 30 років. Має звання «Вихователь-методист».

Головна ідея досвіду: «Кожен із нас хоче, щоб наші діти гармонійно розвивалися, зростали здоровими, розумними, щасливими. Що для цього треба? Звісно, відовідне розвивальне середовище й здорове харчування, гарні книжки і ще багато чого, чим так прагнемо оточити своїх малюків. Але все це не матиме жодного значення без головного  – без нашої щирої любові до дітей. Тож, намагаюся створити такі умови, щоб дитина повсякчас відчувала, що її люблять, поважають, враховують її думкою, бо саме в дитинств вчаться любити і найбільше потребують любові.»

 

 

 

 

Ковтуненко Наталя Олексіївна

Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 34 роки. Має звання "Вихователь-методист"

Головна ідея досвіду: «Формування у дітей позитивного мислення – важливий аспект дошкільної освіти. Саме воно захищає маля від багатьох негараздів, допомагає знаходити вихід з будь-якого скрутного становища, є  умовою повноцінного гармонійного розвитку дитини.  Вважаю, що позитивне світобачення – провідне завдання розвитку успішної особистості  і соціально-морального виховання, це один з ефективних шляхів подолання дитячої агресивності.»

 

 

 

 

 

Бишук Людмила Леонідівна

Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут. Стаж роботи – 35 років. Спеціаліст першої категорії.

Головна ідея досвіду: «Щоб бути справедливим, треба до тонкощів знати духовний світ кожної дитини. Десь у найпотаємнішому куточку серця в кожної дитини є своя струна, вона звучить на свій лад. Завжди намагаюся побудувати свої відносини з малюками так,  щоб їх маленьке серденько відгукнулося на мої слова.  Налаштовуюся на кожну дитячу струну.»

 

 

 

 

 

Ніконова Ганна Василівна

Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний педагогічний інститут. Стаж роботи – 33 роки. Спеціаліст вищої  категорії.

Головна ідея досвіду: «Фізичне виховання є дієвим засобом, що сприяє різнобічному розвитку дитини за всіма показниками. Процес оптимізації рухової активності дітей спрямовую на зміцнення здоров′я, вдосконалення фізіологічних і психічних функцій організму, досягнення достатнього рівня фізичної підготовленності.»

 

 

 

 

 

 

Cкурта Ірина Віталіївна

Освіта повна вища. Миколаївський національний університет ім. В.О.Сухомлинського. Стаж роботи – 13 років.Спеціаліст першої категорії.

Головна ідея досвіду: 

Педагогу властиві пошук нових ідей, вдосконалення свого професійного рівня. Матеріали технології «Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників засобами проектної технології «Дитяча журналістика» визначені дипломом  та бронзовою медаллю на ІІ міжнародній виставці «Сучасні навчальні заклади». Ірина Віталіївна добре володіє ситуацією у дитячому колективі, враховує індивідуальні особливості та нахили своїх вихованців в організації освітньо-виховного процесу.

 

Педагогічне кредо:

«Виховання – це наука, що навчає наших дітей обходитися без нас»

 

Напрямок діяльності: «Розвиток мовлення дітей засобами художньої літератури». Не маловажну роль у розвитку мови, поповнення словникового запасу дитини, придбання дитиною нових знань, понять та емоційно-ціннісного розвитку відіграє художня література,  що особливо важливо для його майбутнього навчання, розвитку національної свідомості та духовно-морального виховання.

 

 

 

 

Тоцька Наталя Іванівна

Освіта базова вища. Житомирське культурно-просвітницьке училище. Стаж роботи – 30 років.

Головна ідея досвіду: «Кожна дитина за своєю природою чарівник. Кожна дитина неповторна і унікальна. Якщо створити умови для її розвитку, в дитині неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Брагар Віра Павлівна

Освіта базова. Стаж роботи – 34 роки.

Головна ідея досвіду: «Активність дитини є передумовою предметної діяльності, яка так важлива у дошкільному дитинстві, тому для дорослого дуже важливо бути уважним до вікових законів розвитку дитячої індивдуальності.» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лисейко Неля Михайлівна

Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 34 роки. Має звання  «Вихователь-методист».

Головна ідея досвіду: «Свою роботу спрямовую на надання малюкам змоги обстежувати об′єкти довкілля, досліджувати їх, експериментувати з ними. Це поступово формує у дітей усвідомлення рукотворного походження предметного світу, готує до участі у суспільно-значущій діяльності. Адже сенсорний розвиток становить підгрунтя розумового розвитку. Думка вчених про те, «що рука розвиває мозок», що талановитість дитини знаходиться на кінчиках її пальців є акутуальною і нині.»

 

 

 

Старостіна Тетяна Григорівна

Освіта  вища. Педагогічний стаж роботи – 19 років.

Головна ідея досвіду: «Розвиток особистісного потенціалу дошкільника – це насамперед творення механізмів його активності, що відбувається у всіх специфічно дитячих видах діяльності.Дитинство – чудова пора пізнання світу, розвитку і сподівань.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Янович Тетяна Володимирівна 

Освіта повна вища. Закінчила Миколаївський державний педагогічний університет ім В.О.Сухомлинського. Стаж роботи - 15 років. Спеціаліст другої категорії.

Головна ідея досвіду:  «Світ  - немов море, -  вчив перський філософ  Ібн Сіна, - хочеш плисти  - збудуй човна з добрих справ». Ось  і прагну  допомогти кожному вихованцю збудувати такий човен для життя, зростати гармонійною особистістю з відповідним віковим запасом знань та вмінь,  яка має власний погляд на речі, вміє спілкуватися, якій притаманна активність і творчість у пошуку шляхів розв'язання найрізноманітніших завдань. А ще - виховати кожну дитину небайдужою, здатною співпереживати іншим, завжди готовою прийти на допомогу тим,  хто її потребує.

 

 

Дряміна Лариса Василівна

Освіта базова вища. Закінчила Новобузьке педагогічне училище. Стаж роботи – 24 роки. Має звання "Вихователь-методист"

Головна ідея досвіду:   «Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим», -  зазначала талановитий педагог і вчений зі світовим ім’ям – Софія Русова. Щастя малюків, сонячні усмішки на їхніх обличчях цілковито в наших руках – у руках педагогів і батьків. Саме ми, дорослі, відповідальні за щасливе майбутнє дітей, за здійснення їхніх мрій і сподівань. 

 

 

 

 

 

 

Каюда Валентина Василівна 

Освіта повна вища. Закінчила Уманський державний педагогічний інститут. Стаж роботи – 12 років. Спеціаліст першої категорії.

Головна ідея досвіду :   Діти найміцніше і найглибше засвоюють знання, набувають цінного життєвого досвіду у процесі самостійних відкриттів, дослідження навколишнього світу, спостережень за подіями і явищами, що відбуваються довкола. Саме тому пріоритетним у своїй роботі вважаю: вчасно підтримати дитячу ініціативу й пізнавальний інтерес, завжди мати відповіді на численні запитання маленьких чомусиків.  

 

 

 

 

 

Іванісова Олена Миколаївна 

Освіта неповна вища. Закінчила  Новобузький педагогічний  коледж. Стаж роботи 17 років.

Головна ідея досвіду: Одним з найдоступніших видів роботи з дітьми дошкільного віку є зображувальна діяльність. Малювання для дошкільнят – це захопливий світ яскравих, дивовижних образів. Створені дітьми малюнки вражають нас, дорослих, своєю оригінальністю, бурхливістю фантазії. Процес це не складний, а результат – завжди позитивний незалежно від здібностей та обдарувань дитини.  Як стверджував В. О. Сухомлинський, «Витоки здібностей і обдарування дітей — на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, йдуть найтонші нитки — струмочки, які живлять джерело творчої думки. Іншими словами, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина».