Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 1 по 5 квітня 2013 рік «Вітаємо радо красуню весну»

 

Понеділок                    Тема дня «Весняні зміни в природі»

Вівторок                       Тема дня  «Все живе весні радіє» 

Середа                         Тема дня  «Дивовижний первоцвіт»        

Четвер                          Тема дня «Усе убралося в зелені шати»

П’ятниця                       Узагальнюючий день

 

Програмові завдання

Формувати в дітей основи екологічно-доцільної поведінки, учити вихованців розуміти необхідність бережливого ставлення до природного довкілля, викликати  захоплення від спілкування з природою.

 Учити малюків помічати сезонні зміни в природі, розуміти їх причини та наслідки; жваво реагувати на видимі зміни в рослинному та тваринному світі найближчого довкілля.

 Розвивати  уміння називати, характеризувати та видозмінювати геометричні фігури, навички орієнтації у часі, просторі, покращувати пам'ять. Закріпити знання про весняні місяці.

Продовжувати вчити  малят послідовно розповідати про погодні зміни навесні, використовувати лексику на позначення їх ознак. Вправляти  у побудові поширених речень зі спорідненими словами, умінні підбирати схеми до них.

Розвивати  навички переказу. Формувати  вміння будувати опис-розповідь квіткової рослини; використовувати у мовленні різні типи речень сприяти розвитку чіткості та інтонаційної виразності мовлення. Вчити дітей виділяти наголошений склад.

Розвивати  здатність бачити в природному довкіллі прекрасне, чарівне, дивовижне. Продовжити знайомити дітей з програмовими літературними творами, викликати емоційний відгук на їх зміст; підтримувати цікавість до завдань естетичного характеру.

Виховувати у  дітей любов до природи, виявляти схильність до аналізу явищ і їх причин, взаємозв'язків у природному середовищі.