Тема навчально-виховної зайнятості в старших групах з 28 січня – 1 лютого 2013 року «Наші любі іграшки»

 

Понеділок                              Тема дня «Як прийшла до нас іграшка?»

Вівторок                                 Тема дня  «Щоб іграшки не сумували»

Середа                                   Тема дня  «Як багато різних іграшок!»

Четвер                                    Тема дня «Моя улюблена іграшка»

П’ятниця                                  Узагальнюючий день.

 

 Програмові завдання.

Формувати пізнавальний інтерес до давньої та сучасної дитячої іграшки. Розвивати  елементарне уявлення малят про походження, виробництво іграшок, підприємства та матеріали, з яких їх виготовляють, тощо.

Учити малят радіти цікавій та естетично привабливій іграшці, виражати своє емоційне ставлення до неї. Виховувати дбайливе ставлення до суспільного майна в дитсадку та особистих речей, зокрема іграшок, дати поняття про те, що виготовлення іграшки вимагає чимало людської праці і творчості.

Закріпити поняття малят про основні види дитячої іграшки, вправляти дітей у класифікації іграшок за заданою ознакою (призначення, матеріал, форма тощо), вмінні виділяти части­ну від цілого. Ознайомлювати дітей із складом числа із двох менших, покращувати орієнтацію у про­сторі, вміння рахувати, знання про суміжні числа.

Збагачувати активний словник дітей, вправляти дітей у словотворенні назв матеріалів, покращувати розповідне та комунікативне мовлення, вміння підтримувати бесіду. Вправляти дітей в умінні знаходити слова із заданим звуком, робити звуковий аналіз слів.

Продовжити вчити вихованців естетично сприймати предметне довкілля, зокрема іграшки, виділяти в них красиве, привабливе, оригінальне. Навчати складати колективно – сюжетну композицію із різнорідних об’єктів. Уточнити спосіб ліплення у стилістиці народної іграшки.

Розвивати вигадку, уміння творчо перевтілюватися під час розігрування діалогів у рольових іграх, спонукати малят до досліджень на дотик знайомих предметів.