Аналіз роботи соціального педагога за березень-травень 2014 р

     Соціальним педагогом  Кісенко Юлією Володимирівною перевірена паспортизація груп КЗ ЦРД «Гармонія», з’ясовано статус незахищених сімей. Багатодітним, малозабезпеченим  та потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС, а також дітям, які знаходяться під опікою оформлено пільги по оплаті за харчування,  надавалися індивідуальні консультації.  

     З метою удосконалення системи організації роботи соціального педагога, надання психолого-педагогічної  допомоги педагогічним працівникам КЗ ЦРД «Гармонія» соціальним педагогом проводилися індивідуальні та групові консультації для вихователів за темами:

  • «Насильство як соціальна проблема»
  • «Як уникнути конфлікту з батьками?»
  • «Сім’я-це божий дар»

     Протягом квітня соціальним педагогом відвідані  батьківські збори в групах №7,11,17,21. Батькам та вихователям надана консультація на тему: «Соціальна адаптація дітей у дитячому садку».

     У травні 2014 року проведено практикум для батьків з паперопластики у «Клубі за інтересами» з метою об’єднання та згуртування батьків.  

     Було  обстежено матеріально-побутові умови проживання і виховання сім’ї, яка потребувала особливої уваги з боку соціально-психологічної служби. Оформлено відповідний акт, з матір’ю проведена бесіда.  

    У березні-квітні 2014 року соціальний педагог прийняла активну участь в організації та проведенні конференції для батьків майбутніх вихованців за темою: «На вас чекає дитячий садок», у підготовці та проведенні  традиційного конкурсу «Сім’я року - 2014».

     Прийняла участь у Тижні психології та соціальної роботи. Соціальним педагогом проведені такі заходи:

  • виставка малюнків: «Ми - щаслива родина»;
  • міні-занятя: «Всі ми різні, але такі однакові»;
  • батьківські збори: «Дитячий садок – добре чи погано? »;
  • консультування на тему: «Спілкування з дітьми - це задоволення»;
  • підготовка пам’яток для батьків: «Права дітей та обов’язки батьків», «Залучення батьків до співпраці»;
  • тестування   батьків: «Чи готова ваша дитина до школи? ».

     Протягом цього періоду  соціальним педагогом проводилися профілактичні заняття з дітьми, які мають відхилення в поведінці. Здійснювалися індивідуальні заняття з дітьми, які потребують педагогічної уваги. Методи роботи з цими дітьми добиралися відповідно до специфіки сімейного виховання, особливостей світосприймання дошкільників.