Готуємось до педради

Педагогічна рада №3

 

Форма проведення: Методична панорама

 

Тема: «Формування комунікативної і технологічної компетентностей старших дошкільників засобами творчого проєктування на основі народознавства»

 

Педагогічна рада № 2

 

Тема педагогічної ради:

«Сучасні підходи та засоби становлення компетентностей дитини під час здобуття дошкільної освіти»

 

16.12.2021 року

 

Упровадження освітньої розвивальної технології психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною «Радість розвитку» у дошкільному навчальному закладі

 

Дошкільна освіта є самостійною системою, обов’язковою складовою освіти в Україні, яка гармонійно поєднує сімейне та суспільне виховання.

Увага - експеримент! або Пізнаємо світ разом

 

Дошкільник якнайповніше пізнає навколишній світ у практичній діяльності, зокрема через експериментування. А заохотити дітей до дослідно-експериментальної діяльності, виявляється, не так уже й складно. Як це зробити та які форми роботи з дошкільниками пробуджують їхнє бажання пізнавати навколишній світ і творити?

 

Виховуємо любов до природи

 

Усе й усі в цьому світі хочуть, щоб їх любили. Бо коли люблять, то не образять, не нашкодять, а навпаки, — допоможуть, підтримають і захистять. Нашої допомоги, захисту та любові потребує і чудовий світ природи. І саме педагоги мають докласти максимум зусиль для того, щоб сформувати у своїх вихованців уміння бачити неповторну красу природи, навчити дітей бути їй справжніми друзями, виховати в них почуття відповідальності за збереження цілісності природної краси

 

Організація діяльності дітей дошкільного віку щодо ознайомлення з природою

 

ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

 

 

Сьогодні,  у час ринкових відносин й інформаційного суспільства, з самого дитинства людині необхідно мати хоча б елементарні економічні уявлення й навички відповідної поведінки. Економіка пронизує все наше життя,тому так важливо змалку вводити дітей в її світ, формувати економічну компетентність, що є невід'ємною складовою життєвої компетентності.

Сторінки